CODUL VINULUI – Metoda moderna de mMarketing in promovarea vinului (UPDATE: Galerie imagini)
Sala Ball Room a Hotelului Marriott Bucuresti a gazduit joi 25 noiembrie 2010 Simpozionul „CODUL VINULUI”.
Simpozionul „CODUL VINULUI” a avut ca scop lansarea codurilor bidimensionale 2D folosite ca instrumente de marketing in promovarea vinului.
Noul concept are la baza colaborarea de exclusivitate incheiata intre VINVEST SRL si INSTITUTUL MULTIMEDIA ROMANO-ELVETIAN, pentru sectorul vitivinicol. In baza acetei colaborari a fost posibila lansarea brandul www.code2wine.ro
In cadrul Simpozionului ”CODUL VINULUI” au fost prezentate aplicatii concrete, pentru 31 de producatori si distribuitori de vin din Romania.
Pe viitor organizatorii doresc sa vina in sprijinul produselor vinicole, cu o gama variata de servicii de promovare. In acest sens, reprezentantii sectorului vitivinicol vor avea la dispozitie pachete de promovare pentru gamele de produse si servicii. (Lucia Pirvu, Director VINVEST)
Cum functioneaza sistemul Code2Wine?
Portalul www.code2wine.ro va gazdui pentru consumatorii si iubitorii de vin informatii culese de experti degustatori cu privire la produsele din portofoliul producatorilor si distribuitorilor de vin.
Beneficiile vinului ales asupra sanatatii, asezonarea cu meniul potrivit, metodele de vinificatie sau trasee oenoturistice unde se pot degusta si multe alte informatii se vor regasi printr-o simpla accesare.
Conectarea la informatii se face prin decodificarea codurilor 2D cu ajutorul aplicatiei care ruleaza pe telefonul mobil. Portalul va fi gestionat pentru inceput in limba romana dar acesta se va extinde in mai multe limbi de circulatie internationala.
Codurile bidimensionale 2D sunt tag-uri vizuale care apartin unui nou concept ”Realitatea Adăugată” – ce face legătura între lumea reală si lumea virtuală.
Decodificarea codurilor 2D este una din cea mai sigura cale de a convinge un potential consumator din Romania sau strainatate sa achizitioneze produsul. Prin scanarea codului 2D de pe produsul vizat permite utilizatorului sa acceseze printr-o singura aplicatie informatiile privitoare la acel produs.
Folosirea codurilor 2D în sectorul vitivinicol vine în sprijinul producătorilor pentru vinurile din piata dar poate fi un argument in plus pentru producătorii care participă la saloane, târguri, expozitii nationale si internationale.
In tarile dezvoltate codurile 2D sunt instrumente de marketing foarte uzitate. Initiatorii www.code2wine.ro considera ca Romania detine vinuri de calitate care merita sa fie promovate prin metoda 2D si in viitor prin aplicatiile Realitatii Adaugate.
Va invitam sa fiti viitori beneficiari ai aplicatiilor oferite de www.code2wine.ro
Leave a Reply